Not known Facts About طراحی سایت

Wiki Article

او در نخستین وب سایتش، از اَبَرمتن و پیوندی برای ایمیل (پست الکترونیک) استفاده کرده بود.

سایت میتواند مانند یک بروشور تبلیغاتی را برای شما باشد حتی با امکاناتی بسیار بیشتر از یک بروشور .

قالب سایت شما به صورت اختصاصی طراحی و کدنویسی می‌شود تا از امنیت، سرعت و عملکرد صحیح آن‌ مطمئن باشیم.

تمام امکانات می تواند به طور اختصاصی و از پایه یا از طریق وردپرس طراحی گردد.

یکی از اصلی‌ترین ویژگی‌های طراحی سایت وبسیما، پیروی از اصول و قوانین سئو است.

اما از طرفی نیز عدم امکان ایجاد تغییرات توسط افراد عادی سبب می‌شود تا امکان بروزرسانی سایت توسط صاحبان و مدیران سایت صلب شود.

طراحی سایت خدماتی دیگر کارهایی است که ما در تارینوتک انجام می دهیم. امروزه با پیشرفت تکنولوژی و مکانیزه شده همه چیز مشاغل خدماتی بسیار گسترش یافته اند.

خیر به هیچ عنوان. پروسه‌ی طراحی وبسایت شما از رابط گرافیکی تا کدنویسی به صورت اختصاصی و توسط تیم وبسیما اجرا خواهد شد.

در مرحله اول نوع سایتتان را مشخص کنید، هر نوع وب سایت امکانات مختص خود را دارد بنابراین این کار میتواند زمان کمتری از شما بگیرد.

زیبایی سایت از دیدکاربران بسیار مهم است چرا که کاربران در ثانیه های اول قبل از هر کار طراحی سایت دیگری به زیبایی سایت نگاه میکنند و اگر نمره کافی را داشته باشد، در آن میمانند وگرنه بسراغ سایت دیگر میروند.

طراحی وب سایت البته معمولا در پروژه های بزرگ و برای سایت هایی که گرافیک در آن اهمیت ویژه ای دارد از یک طراحی سایت همکاری در فروش گرافیک کار هم برای طراحی قسمت های گرافیکی مانند آیکون های سایت، تصاویر بخش های مختلف و تنظیم و رنگ بندی سایت استفاده می شود.  

تمام مشاوره طراحی وب سایت در تارینوتک رایگان خواهد بود و هزینه ای برای شما به همراه نخواهد داشت.

امنیت برای هر کسب و کار اینترنتی اهمیت بالایی دارد. امنیت سایت را می‌توان در سه سطح مورد ارزیابی قرار داد که عبارتند از: اطلاعات مدیریت، امنیت در کدنویسی و امنیت در سرور.

چنانچه سایت به اندازه کافی بزرگ بوده و اطلاعات زیادی را شامل شود، باید اطلاعات راهنما را به گونه‌ای بکار طراحی وب سایت برد که به سرعت در اختیار بیننده قرار طراحی سایت گیرند.

Report this wiki page